Vernieuwde tuin.

Hou hier je dagboek van je tuin bij, en laat iedereen meegenieten.
Ines
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Vernieuwde tuin.

Bericht door Ines » 22 jun 2012 22:44

@ Inez,
Als je wenst kan ik je als ik de fuchia's binnen plaats enkele stekjes naar je toezenden ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------

Ho das heel lief maar ik kan in de winter geen stekken meer overhouden bij gebrek aan plaats, jammer hé mijn serre staat dan vol met materiaal van uit de tuin.
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

kerstkind

Bericht door kerstkind » 23 jun 2012 09:48

Wowww......Conny,
wat een pracht! Een lust voor het oog!
Je kunt wel zien dat je hier je ziel en zaligheid hebt in gestoken.
Menig uurtje heb je in je tuin versleten :)
Maar het loont de moeite....geweldig!
groetjes José

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 24 jun 2012 21:08

kerstkind schreef:Wowww......Conny,
wat een pracht! Een lust voor het oog!
Je kunt wel zien dat je hier je ziel en zaligheid hebt in gestoken.
Menig uurtje heb je in je tuin versleten :)
Maar het loont de moeite....geweldig!
groetjes José
Hallo José,
Het is niet alleen een lust voor het oog maar ook een zaligheid voor het reukorgaan,het ruikt nu zo heerlijk in de tuin om erbij te watertanden.
Heb erg veel energie en zweet in de tuin gelaten (mss is het daardoor dat de planten zo mooi bloeien,door de meststoffen van mijn zweet).
De tuin is nog niet volledig klaar,ik wacht nog op mijn bestelde planten die vanuit Nederland moeten komen.
Heb er gisteren nog tuinfakkels op zonneenergie en de clemantis "rouge captain) in geplaatst, de buxushaag heb ik naar achter verbannen,die staat nu tegen de kippenren zodat het zicht naar de kippen wat is afgeremd.
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 01 jul 2012 20:49

Hier nog wat foto's van de rozentuin (er staan momenteel nog andere planten bij om hetwat fleuriger te maken)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Achter de afbakening (waar het nu nog groen ziet van het onkruid)komen hibiscussen te staan en de bodembedekker campanula poscharskyana 'Blue Star';'Lisduggan Variety' en Campanula portenschlagiana 'Resholdt's als dat is opgeknapt.
Afbeelding
Afbeelding
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Joseeke

Bericht door Joseeke » 01 jul 2012 21:00

Je bloemen staan er nu al mooi bij , zelfs met deze mindere zomer, wat moet dat zijn als de zon alle dagen zou schijnen, prachtig Conny.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

York

Bericht door York » 01 jul 2012 21:11

Je hebt niet alleen verstand van dieren maar ook van bloemen onny. je tuin ziet er prachtig uit
Pluk de dag

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 01 jul 2012 21:49

@ Joseeke,
Je bloemen staan er nu al mooi bij , zelfs met deze mindere zomer, wat moet dat zijn als de zon alle dagen zou schijnen, prachtig Conny.
Ik maak de planten bang door ze te zeggen als ze geen mooie bloemen maken ik ze naar de container verban.Het resultaat van mijn dreigement heeft succes ;) ;)
Dan moet ik dagelijks meer dan 2 uur met de tuinslang rond gaan :roll:,anders zullen de bloemen er niet zo mooi meer bij staan :cry:

@ York,
Je hebt niet alleen verstand van dieren maar ook van bloemen onny. je tuin ziet er prachtig uit
Mijn motto is "Wees goed en zorgzaam voor al wat leeft,de levenden zijn je dankbaar en geven vreugde in je geest"

York

Bericht door York » 01 jul 2012 21:57

Mooi verwoord
Pluk de dag

snijkers maria

Bericht door snijkers maria » 02 jul 2012 19:11

Exotica heel mooie bloemen ,ja geloof best dat ge daar zalig van kan genieten,en bijzonder als de zon schijn :)
GROETJES MIET
niets ter wereld
is aanstekelijk
dan EEN LACH en een GOED HUMEUR

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 03 jul 2012 15:26

:D Dat zijn zeker weer veel stappen in de goede richting, het maakt een mens blij, die felle kleurtjes en een zonnige aanblik.
Een zonnig tuintje om in te vertoeven :D
Doe zo voort Conny!
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

Plaats reactie