Biologisch visvijvertje?

Alles over Vijvers, natuurvijvers, zwemvijvers, koivijvers en waterplanten.
Exotica
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Biologisch visvijvertje?

Bericht door Exotica » 31 mei 2013 21:12

Joseeke schreef:Heb je niet een track & trace nummer Connie om te kijken hoever het staat met je pakketje ? Of anders eens contact nemen.
Heb enkel het ordernr.als ik daarmee op hun site naar order geschiedenis ga om te kijken hoever het zit met mijn bestelling staat er te lezen "2013-05-22 13:55:03 Betaling ontvangen" verder niets.Heb geen bericht gekregen dat de bestelling verzonden is dus heb ik ook geen tracking code.
Heb al een mail gezonden met de vraag hoe het met de vooruitgang van mijn bestelling is en daar heb ik het volgende antwoord op gekregen.
Hallo Conny,

We zullen u bestelling zo snel mogelijk leveren.

Met vriendelijke groeten.
With kind regards, Mit freundlichen Grüßen,
最好的問候

Mxxx Vxxxxxx.
bedrijfsleider. CEO
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Joseeke

Bericht door Joseeke » 01 jun 2013 16:23

Dan zal je nog geduld moeten hebben. ;)
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 01 jun 2013 20:41

Joseeke schreef:Dan zal je nog geduld moeten hebben. ;)
Denk het ook.
Op hun website staat leveringen worden binnen 3 dagen verzonden.

Zal dan nog maar even geduld moeten hebben,voor mij maakt het niet uit wanneer de aqua volledig is ingericht.
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Frans

Bericht door Frans » 03 jun 2013 11:12

De visjes op de foto's lijken me shubunkins. Je woont natuurlijk wat ver, maar In Mol op de markt vind je ze in alle kleuren en formaten.
Ik heb ze succesvol overwinterd in de vijver, maar je vijvertje moet minimum 60cm diep zijn.
Ze kweken zelfs gemakkelijk in de vijver.
Wil je een helder vijvertje zonder filter of pomp, dan moet je geen akrperachtigen houden (koi, goudvis, shubunkin) maar eerder windes. Daar heb je ook kleuren in de verschillende variëteiten.

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 03 jun 2013 20:15

Frans schreef:De visjes op de foto's lijken me shubunkins. Je woont natuurlijk wat ver, maar In Mol op de markt vind je ze in alle kleuren en formaten.
Ik heb ze succesvol overwinterd in de vijver, maar je vijvertje moet minimum 60cm diep zijn.
Ze kweken zelfs gemakkelijk in de vijver.
Wil je een helder vijvertje zonder filter of pomp, dan moet je geen akrperachtigen houden (koi, goudvis, shubunkin) maar eerder windes. Daar heb je ook kleuren in de verschillende variëteiten.
Er zijn idd 3 shubunkins bij,4 komeetstaarten en 4 sluierstaarten.
Op Mol markt (plaats waar de handelaren staan)kan je beter geen vijvervissen kopen,gegarandeerd dat er aks je er 5 vissen koopt je binnen de 14 dagen geen enkele vis meer overhoudt.En dat niet alleen met vissen.
Wil je toch een dier op Mol markt kopen koop dat dan op de particulieren standplaats,daar word strenge controle gehouden (door dierenarts) en hun dieren moeten ingeent zijn.Je betaald dan wel wat meer maar dan heb je gezonde dieren gekocht (kippen,duiven,konijnen enz...).

Plaats reactie