Aporocatus flagelliformis

Exotica
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Aporocatus flagelliformis

Bericht door Exotica » 07 apr 2012 20:16

Hallo Priscilla,
Dat klopt,voor ik bij mijn profiel Antwerpse kempen heb geplaats stond er Mol.
Momenteel heeft enkel mijn Euphorbia trigona stekjes deze zijn nog klein ong 2/3 cm,daarom wil ik ze nog wat laten groeien op de moederplant.
De moederplant is ong 1m hoog.
Mvg Exotica
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

York

Bericht door York » 07 apr 2012 21:01

Dank je wel voor het aanbod Priscilla, maar ik denk dat ik op zoek ga naar een volwassen plant zodat mijn schaal onmiddellijk gevuld is, want het is toch maar een raar zicht nu ze leeg is
Pluk de dag

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 07 apr 2012 22:01

York schreef:Dank je wel voor het aanbod Priscilla, maar ik denk dat ik op zoek ga naar een volwassen plant zodat mijn schaal onmiddellijk gevuld is, want het is toch maar een raar zicht nu ze leeg is
Hallo York,
Heb je al eens gedacht aan een epifytische planten,die hebben een kleine wortelontwikkeling.
Onder de epifytachtigen kan je kiezen uit orchideeën, bromelia's, aronskelkachtigen, cactussen
en sommige varensoorten.
Mvg Exotica
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

York

Bericht door York » 07 apr 2012 22:20

Ik heb wat gegoogeld en de Bromelie lijken mij ook wel wat. Het zijn wel geen planten die hangen, maar ik denk dat ook deze wel in de schaal zouden passen. ik moet echt op zoek gaan, want één van de dagen gooi ik de schaal weg en eigenlijk is het een geschenk van mijn schoonzus voor onze 25ste huwelijksverjaardag en dus een beetje moeilijk om uit het huis te laten verdwijnen alhoewel ik altijd gevonden heb dat ze niet in ons interieeur paste dus wil ik ze zoveel mogelijk"camoufleren" met planten. Ik zoek even of ik een foto kan vinden die ik hier op het forum geplaatst heb.
Pluk de dag

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 08 apr 2012 14:12

Hier heb ik nog enkele Bromelia's te veel, ik moet de plant dringend delen als U interesse hebt laat het me weten dan hou ik ze in pot over tot de volgende forum meeting dag.
Als er nog mensen zijn geef maar een seintje...
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

York

Bericht door York » 08 apr 2012 20:58

Graag Ines. Dank je wel. Zo is mijn probleem van opgelost
Pluk de dag

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 09 apr 2012 08:24

Oké geen probleem ik zet ze allen in afzonderlijke potten dan kan ieder zien of ze deze soort willen ...ze bloeien in het najaar en hebben prachtige mauve bessen op een lang gerekte stam uit de kelk.
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

Plaats reactie