Rabarber schiet door
-
- Lid geworden op:26 jun 2010 21:03 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Even een vraagje.
Onze rabarber in de tuin(3 jaar oud nu) schiet op verschillende plaatsen door.Moet ik die doorgeschoten rabarbers verwijderen of wat moet ik daarmee doen??
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Onze rabarber in de tuin(3 jaar oud nu) schiet op verschillende plaatsen door.Moet ik die doorgeschoten rabarbers verwijderen of wat moet ik daarmee doen??
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Re: Rabarber schiet door
Epje ik versta ook niet goed Uw vraag: volgens mijn rabarber staat deze nu bijna gereed voor de eerste pluk voor gebruik en dat zou bij jullie ook normaal zo moeten zijn.
Met doorschieten wat wil U hiermee zeggen?

Met doorschieten wat wil U hiermee zeggen?
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.
Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!
Algemene moderator.
Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!
-
- Lid geworden op:26 jun 2010 21:03 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Het is ondertussen al veel erger....dit is een foto van vorig weekend
- York
- Geslacht:Vrouw [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ik zie op deze foto niets abnormaal. De groene stengens zullen rood worden en kunnen dan geplukt worden
Pluk de dag
-
zal seffens eens een duidelijkere foto nemen seh.
-
- Bijlagen
-
- 20130512_2 (902 x 1203) (451 x 601).jpg (87.09KiB)4968 keer bekeken
- York
- Geslacht:Vrouw [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Nu zie ik het. Je kan deze bloemen het beste verwijderen. De oorzaak is te droge aarde of aarde die niet zuur genoeg is. geef de plant indien nodig water en stalmest(ongeveer 1 emmer rond de plant strooien). Deze plant houdt ook van zon
Pluk de dag
-
Enkel de bloemen verwijderen of heel de stengels ook??