Voorstelling van mijn dieren.

Joseeke
Geslacht: Vrouw
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Voorstelling van mijn dieren.

Bericht door Joseeke » 20 okt 2011 21:29

Sterkte hoor, zal weer zwaar voor je zijn, jij die zo'n dierenliefhebster bent.

Afbeelding
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

York
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door York » 20 okt 2011 21:52

Ik voel met je mee Conny en hoop morgen toch goed nieuws te kunnen lezen. Ik wens je veel sterkte.
Pluk de dag

Marga

Bericht door Marga » 20 okt 2011 21:57

Heel veel sterkte Exotica.
Gr Marga

kerstkind

Bericht door kerstkind » 20 okt 2011 21:58

Hoi Conny,
ook ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte.
groetjes José

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 21 okt 2011 09:49

Veel moed! Hoe maakt Pouckje het?
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 21 okt 2011 20:51

Hallo lieve vrienden,
Bedankt voor jullie medeleven,hier nog wat nieuws over Pouckje.
Ondertussen zijn wij nu een dag verder en het verwonderde de DA
dat Poucki de ochtend heeft gehaald.De DA heeft beloofd om extra zijn best te doen om Pouckje er doorheen te halen,Luc (de DA) vond dat hij voor z’n vechtertje en de sterke wil van Pouckje om te willen overleven hij deze kans moest benutten om hem proberen te helpen overleven,Luc heeft Poucki vandaag al meermaals handmatig voeding gegeven maar de edel is nog erg zwak en kan niet zelfstandig zijn lichaamstemp regelen waardoor
hij bij de DA onder de warmte lamp licht (Poucki is zo zwak dat hij niet op zijn pootjes kan staan)hierdoor is het nog erg onzeker of hij er wel doorheen gaat komen ondanks dat hij aan het infuus ligt en dat hij daardoor constant versterkende medicijnen krijgt toegediend en driemaal daags een antibiotica
en éénmaal daags een vitamine preparaat krijgt toegediend.
Ben vannavond Poucki een bezoekje gaan brengen en toen hij mijn stem hoorde begon hij zachtjes te krijsen,ik mocht Pouckje even vasthouden (ik had hem in een schapenvachtje gewikkeld zodat hij niet teveel zou afkoelen) het schatje knabbelde in aan mijn vinger,ik heb Pouckje ook overladen met lieve woordjes en kusjes vind het wel erg dat hij nog zo zwak is en dat het nog onzeker is of hij het alsnog gaat overleven.
Maar heb wel weer wat meer hoop dan gisteren en Pouckje is bij Luc in goede handen.
Deze kaarsen zijn speciaal voor het vechtertje Poucki wie weet helpen zij om hem de kracht en sterkte te geven om het te halen.

Link : http://www.youtube.com/watch?v=RSwRis0m8Os
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Joseeke

Bericht door Joseeke » 22 okt 2011 10:59

Ik hoop van harte dat Poucki erdoor komt, een hele mooie link die je geplaatst hebt.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

snijkers maria

Bericht door snijkers maria » 22 okt 2011 14:13

Exotica wens u heel veel sterkte toe,raakt mijn hart ook is zo triestig
GROETJES MIET
niets ter wereld
is aanstekelijk
dan EEN LACH en een GOED HUMEUR

York

Bericht door York » 22 okt 2011 18:56

Ik hoop dat je je vriendje mag behouden Conny. Hou de moed er in en vertrouw op je DA en als je toch afscheid moet nemen weet dan dat je niet meer kon doen dan dat je gedaan hebt voor Poucki
Pluk de dag

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 22 okt 2011 20:35

Hallo lieve vrienden,
Ik kan het niet laten om jullie te zeggen hoe het met Pouckje zijn toestand is het lucht een beetje op om erover te praten.
Poucki zijn toestand schommeld,vanmorgen toen ik telefonischcontact had met de DA was poucki weer verslechterd en onderkoeld ondanks dat hij bij Luc onder de verwarmingslamp lag.Luc heeft een warmwaterkruik bij Poucki gelegd en hem in een schapenvacht gewikkeld en over de schapenvacht had hij aluminiumfoliie gewikkeld om de temp.op peil te houden.Vanavond toe ik weer op bezoek ging bij Poucki heeft Luc gezegd dat Pouckje om 14u30 15ml handopfokvoer heeft gegeten dat hij met een spuitje en een kropnaald in Poucki zijn kropje heeft gespoten.Toen ik er vanavond om 18u30 was mocht ik Poucki zijn voeding geven,ik heb die voeding met een spuitje zonder kropnaald beetje bij beetje in zijn bekje gespoten en Poucki slikte de voeding zelfstandig door hij heeft toen 20ml opgegeten.Poucki was zo ijverig voor zijn eten dat hij per ongeluk mijn vinger beet had hij klemde mijn vinger zohard in zijn bek dat Luc Pouckje zijn bek moest open doen om mijn vinger te bevrijden.Ik heb tegen Luc gezegd het is niet erg Poucki dacht dat het zijn spuitje met eten was.Ik weet dat Poucki niet moedwillig bijt dat heeft hij nog nooit gedaan hij is altijd heel voorzichtig,hij heeft zelfs niet gebeten toen ik hem nog maar net had ondanks dat hij toen niemand vertrouwde en meer wild dan tam was.
Als ik eraan denk en het mag van Luc (als pouckje blijft vechten tenminste en niet gaat verslechteren)ga ik morgen een foto van Poucki nemen dan kan ik die op het forum plaatsen.
Ik ga de moed niet verliezen en mocht Poucki het alsnog niet overleven weet ik dat hij de tijd die hij bij mij is geweest het goed heeft gehad en dat ik veel voor hem over heb gehad wat anderen ook zeggen ik blijf erbij zolang er leven is,is er hoop.Hoeveel het ook gaat kosten het maakt mij niets uit,het belangrijkste is dat Poucki zijn medische zorgen krijgt toegediend ook al is het bang afwachten of hij het gaat overleven het belangrijkste is dat ik dan voor hem gedaan heb wat ik kon.Luc weet dat het leven van Poucki voor mij belangrijker is dan wat zijn hospitalisatie en medische kosten zijn.
Plaats hierbij nog een gedicht recht uit het hart,wat ook de zuivere waarheid weergeeft.
Afbeelding
Mvg Exotica
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Plaats reactie