Opvang konijntjes

Exotica
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Opvang konijntjes

Bericht door Exotica » 12 apr 2016 22:12

Hier enkele foto's van de opvangkonijntjes.Er verblijven momenteel 87 konijntjes in de opvang waarvan 46 momenteel geschikt zijn voor adoptie.Onder de andere 41 behoren ook de blijvertjes deze konijntjes blijven in de opvang vanwege ouderdom - erfelijke aandoening of te agressief zijn om te herplaatsen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Onderstaande konijntjes zijn op 30/03/2016 aan de voorpoort van de opvang omstreeks 15:30u gedumpt.Die dag is er ook een inspectrice van dierenwelzijn langs geweest voor de regelmatige controle die door dierenwelzijn gedaan wordt.
Daar dat ik de dumpertjes moest voorzien van een hok stond ik achter met mijn werk en hadden de konijntjes nog geen vers drinken gekregen waardoor er een paar zonder zaten,hier had de inspectrice commentaar over waarop ik haar antwoorde " als ze bij jou 15 konijnen dumpen waar denk je dan eerst aan? Aan het water geven van de andere opvang konijntjes of om de dumpertjes eerst te voorzien van een hok?" Hierop heeft ze me geen antwoord gegeven.
Ik was van principe om er eerst voor te zorgen dat deze dumpertjes uit de dozen waren en in een hok zaten waar ik ze dan kon voorzien van eten en drinken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[url=http://s1082.photobucket.com/user/shiva ... o.jpg.html]
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Plaats reactie