Ervaringen

Algemene forum voor een gezellige babbel.
Joseeke
Geslacht: Vrouw

Re: Ervaringen

Bericht door Joseeke » 06 aug 2015 12:17

York schreef:Hahaha, Priscilla ik heb gewacht tot de wind gaan liggen was
Gelukkig maar, over daken lopen is heel gevaarlijk.

Onze schoorsteenveger, die dat al jaren doet, is ook van het dak gevallen, met gevolg meer dan een jaar werkonbekwaam.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

Ines
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Ervaringen

Bericht door Ines » 13 apr 2016 04:18

Het is weeral een tijd geleden dat ik op deze topic nog enkele tips gegeven heb. Daar ik de slaap niet kan vatten kan ik misschien toch iets nuttigs beschrijven.
Dit jaar ben ik een groot aantal van mijn zelf gekweekte planten kwijt geraakt doordat er iemand de grond veel te vroeg schoffelde :? . Alleen ik weet waar alle kweek groeit in de tuin en dat maakt dat ik alleen de tuin in het voorjaar kan zuiveren van onkruid.
TIP: Maak in het voorjaar niet te vroeg alles proper want de kleine plantscheuten schieten bijna gelijk met sommige onkruiden uit de grond. Wacht tot U de kleine eerste blaadjes ziet en U ze kan onderscheiden van de onkruiden.
Klein afval zoals kleine takjes laat U het best liggen ze zullen composteren en de grond rijker maken en de vogels zullen er een deel van gebruiken als nestmateriaal.
Zijn er planten die helemaal verdwijnen in de winter behalve de ondergrondse wortels, plaats voor de winter een kleine stok of aanwijzing dan bent U helemaal zeker dat U de kleine scheuten die soms iets langere tijd nodig hebben in het voorjaar niet weg schoffelt.
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

Plaats reactie