Oostindische kers als middagmaal....

Alles over bloemen en planten.
Plaats reactie
EYES-T
Geslacht: Man

Oostindische kers als middagmaal....

Bericht door EYES-T » 26 jun 2017 14:29

Het mysterie van de Oostindische Kers.....Vannacht waren een 6-tal (kiem)plantjes van de Oostindische kers volledig verdwenen. Ik zag ook een aantal slijmsporen van slakken. Maar aangezien men zegt dat die plant juist slakken op afstand houdt vond ik het wel raar.

Toch maar lookwater erover gesproeid om erger te voorkomen. Toen merkte ik dat de verdwenen plantjes(de steeltjes met blaadjes) netjes op een stapeltje lagen onder een blad van een andere plant.

Had het erover met m'n zus en die vroeg om eens een foto door te sturen van dat stapeltje, dan ging ze een foto doorsturen naar VELT. Ikke dus met mijne GSM naar de plaats van het onheil en de blaadjes/plantjes waren weg!! Ze waren dus blijkbaar bestemd voor het middagmaal.

Wat voor een beestje doet zoiets?? :?: :?: :?:

(blijkbaar is de activiteit op dit forum danig gedaald de laatste 2 jaar, is daar een verklaring voor?)

Joseeke
Geslacht: Vrouw

Re: Oostindische kers als middagmaal....

Bericht door Joseeke » 26 jun 2017 20:50

Eyes-T om te antwoorden op uw vraag er zijn persoonlijke (gezondheid)problemen bij de eigenares van het forum, zij kende het meest van "tuinproblemen", één na ànder heeft het dan opgegeven en is weggebleven anders hadden wij nog leden gehad die de tuinproblemen konden beantwoorden en verhelpen of mee naar oplossingen te zoeken.

Ikzelf ben meer van het creatief zijn en ken dus weinig of niks van de tuin en ik kan spijtig genoeg niet op uw vraag antwoorden.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

EYES-T
Geslacht: Man

Bericht door EYES-T » 26 jun 2017 22:20

Spijtig om te horen(lezen).....Was hier toch altijd leerrijk met veel behulpzame leden.... :(

Joseeke
Geslacht: Vrouw

Bericht door Joseeke » 27 jun 2017 20:28

Ja dat was het zeker, heel spijtig.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

Plaats reactie