Eindelijk weer op het forum

Hier kan je praten over alles wat niet met tuinen, bloemen of planten te maken heeft.
Funny, tuin-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Exotica
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Eindelijk weer op het forum

Bericht door Exotica » 20 apr 2013 22:02

Vanwege de ECT therapie heb ik een kortstondig geheugenverlies gehad waardoor ik van meerdere dingen niets meer wist.Nu het geheugen weer terug komt ben ik weer op dit forum beland,heb wel een nieuw ww aangevraagd wist niet meer welk ww ik had.

Hopelijk hebben jullie je niet al te ongerust gemaakt.Ik heb momenteel veel te verwerken en soms is het dat de tijd verstrijkt zonder dat ik het weet.
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Ines
Contacteer:

Re: Eindelijk weer op het forum.

Bericht door Ines » 21 apr 2013 10:34

Beste Conny wat fijn U terug te horen!
Hou U zeker sterk en leef vandaag en morgen, laat het verleden rusten en maak van iedere dag een nieuwe dag die U volop kan beleven! Wees sterker en sterker en doe de dingen die U voor U goed acht en het komt U zeker ten goede. Grijp de mooie momenten en hou ze vast en laat de rest rustig achter U.
Heel veel sterkte gewenst!

Link : http://www.youtube.com/watch?v=HPtaEe7w2RM
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

York

Bericht door York » 21 apr 2013 11:48

Wat fijn je terug te lezen op het forum Conny. Ik heb je willen contacteren, maar gezien de behandeling die je kreeg wist ik niet of ik je niet in verwarring ging brengen met mijn berichtjes. Gelukkig gaat het weer wat beter met jou. Neem rustig je tijd om alles te verwerken en zoals Ines als schreef kan je natuurlijk altijd je hart luchten langs een PBtje.
Pluk de dag

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 21 apr 2013 20:06

@ Ines,
Bedank voor je reactie en het mooie hoopgevende filmpje.

@ York,
Bedankt voor je reactie.als je een berichtje naar me had gezonden zou ik echt niet geweten hebben wie je was.Ik wist zelfs niet meer hoe mijn dieren heette moest dan vragen wie welk hondje- poes of vogel was.Ken ze nu nog allemaal niet en moet nog geregeld vragen welk dier welke naam heeft :? .
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

York

Bericht door York » 21 apr 2013 20:19

Doe maar rustig aan Conny. Met de tijd zal je geheugen wel terug komen
Pluk de dag

snijkers maria

Re: Eindelijk weer op het forum

Bericht door snijkers maria » 30 apr 2013 11:49

Hoi Conny fijn dat ge weer terug zijt op het forum,doe alles rustig aan ,heb wel geregelt aan u gedacht ,maar wist niet goed wat ik moest doen ,maar fijn dat ge terug zijt Hartelijk welkom :)
GROETJES MIET
niets ter wereld
is aanstekelijk
dan EEN LACH en een GOED HUMEUR

Plaats reactie