Goed nieuws!!

Hier kan je praten over alles wat niet met tuinen, bloemen of planten te maken heeft.
Funny, tuin-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Exotica
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Goed nieuws!!

Bericht door Exotica » 21 sep 2012 01:28

Heb altijd gedacht dat je open en eerlijk tegenover een psychologe moest staan,nu ik dat gedaan heb wil zij me laten colloqueren.Ik ben tegenover haar zo open en eerlijk geweest om haar te zeggen dat ik terwijl ik naar haar toe fietste ik me meermaals moest bedwingen om niet onder een vrachtwagen te rijden.
De afgelopen weken ben ik weer erg met zm bezig.Heb haar ook al meermaals gezegd dat ik me sterk hou voor mijn moeder (71 als mijn moeder is overleden,dan sta ik er ook helemaal alleen voor en hoef ik me niet meer sterk te houden),ook heb ik haar gezegd hoe ik de zm zou gaan doen.En dat het een heel doeltreffende methode zou zijn die ik wilde toepassen.

Heb haar dit verteld zodat we naar een oplossing konden zoeken voor deze gedachten,waarbij haar enige reactie was dat ze zei dat de trauma's veel ernstiger waren dan zij vermoede.
Door een opname wordt ik gedwongen om weer contact met het andere geslacht te hebben en daar ben ik als de dood voor wat mijn psychologe ook weet en heeft meegemaakt,14 dagen geleden was er in haar praktijk waar meerdere psychologen werkzaam zijn een collega van haar met een mannelijke client bezig en die praatte zo luid dat ik die in de behandelruimte waar ik met mijn psychologe zat kon horen.
De angst die ik daardoor kreeg was zo hevig dat ik op het randje van een freeze zat omdat ik geen mogelijkheid zag om te vluchten,waardoor mijn psychologe aan haar collega is geen vragen of zij met haar client in een andere behandelruimte kon verder werken.

Ik heb een dus danige angst voor mannen dat ik de baby (4m) van mijn schoonzus niet eens durf vast te houden omdat het een zoontje is.Gisteren was mijn broer en zijn gezin bij ons op bezoek,toen ik hem zag ben ik naar mijn kamer gerend tot hij weer weg was.

Heb nu de les geleerd dat je niet te openlijk mag zijn naar hulpverleners toe,want voor een openheid wordt je gestraft...Zo voel ik dat aan.
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 21 sep 2012 08:32

Exotica collocatie is zeker geen straf en ik kan er niet bij dat U dat denkt. Collocatie zal U terug op andere gedachten brengen en genezen door aangepaste medicatie, rust en de nodige verzorging. Als U collocatie ziet als straf dan bent U bij de eerste collocatie niet in de juiste instelling opgenomen geweest of aan het juiste adres. Ik weet dat er zeer goede verzorging en uiterst geschikt personeel is in bepaalde instellingen, U zal in de watten gelegd worden om het gewoon uit te drukken, ik zou niet weten waarom U dit niet wil.
Laat ons hopen dat U van gedacht verandert! Kom op!

Genezen is niet alleen samenwerken met een psychologe(n) maar ook met het medisch personeel van de instelling en de wil om alle terapiën te volgen. Tracht ook om ergo therapie te volgen in de instelling als het enigsinds kan; sport om Uw gedachten te leren focussen op andere dingen dan de schrik en de groepstherapie. Laat de tijd voorbij gaan en onderga een tijd een ander leven zodat U er sterker uit komt. U moet verder hoor! Het moet! Kom op meisje ....kop op!!

Link : http://www.youtube.com/watch?v=ivNKNMd-PuY
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

snijkers maria

Bericht door snijkers maria » 21 sep 2012 15:42

conny wens u heeeel veel sterkte ,in deze moeilijke periode
GROETJES MIET
niets ter wereld
is aanstekelijk
dan EEN LACH en een GOED HUMEUR

York

Bericht door York » 21 sep 2012 21:43

Ines schreef:Exotica collocatie is zeker geen straf en ik kan er niet bij dat U dat denkt. Collocatie zal U terug op andere gedachten brengen en genezen door aangepaste medicatie, rust en de nodige verzorging. Als U collocatie ziet als straf dan bent U bij de eerste collocatie niet in de juiste instelling opgenomen geweest of aan het juiste adres. Ik weet dat er zeer goede verzorging en uiterst geschikt personeel is in bepaalde instellingen, U zal in de watten gelegd worden om het gewoon uit te drukken, ik zou niet weten waarom U dit niet wil.
Laat ons hopen dat U van gedacht verandert! Kom op!

Genezen is niet alleen samenwerken met een psychologe(n) maar ook met het medisch personeel van de instelling en de wil om alle terapiën te volgen. Tracht ook om ergo therapie te volgen in de instelling als het enigsinds kan; sport om Uw gedachten te leren focussen op andere dingen dan de schrik en de groepstherapie. Laat de tijd voorbij gaan en onderga een tijd een ander leven zodat U er sterker uit komt. U moet verder hoor! Het moet! Kom op meisje ....kop op!!

Link : http://www.youtube.com/watch?v=ivNKNMd-PuY
Ik ben het volledig met Ines eens Conny. Je kan ook deze uitdaging aan. Grijp deze kans met je beide handen. Succes
Pluk de dag

Plaats reactie