Mega dip

Hier kan je praten over alles wat niet met tuinen, bloemen of planten te maken heeft.
Funny, tuin-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Jolanda
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Mega dip

Bericht door Jolanda » 23 mei 2011 21:33

Hallo Forumleden,

Misschien dat jullie het al hebben vernomen maar ben de laatste tijd niet erg mijzelf. Weinig creaties komen uit mijn handen en daarnaast word het met andere dingen ook steeds minder.

DIt alles omdat ik momenteel in een behoorlijke mega dip zit.

Waar ik behoorlijk last van heb en daarom misschien de komende tijd minder actief zal zijn (hopelijk niet)

Deze mega-dip zal mijn uitje die in het laatste weekend van juli staat niet in de weg zitten want ik ga juist daarom jullie kant op om ook een beetje op adem te komen.

Deze mega-dip zit behoorlijk diep zelfs zo diep dat ik eigenlijk een beetje levensmoe ben, maar wil niet eruit stappen vanwege alle verdriet die ik mijn mannetjes zal doen en ook voor mijn vader en zijn vriendin. Deze 4 mensen houden mij op been.

Sorry voor deze zware en heftige bericht vanuit het Hoge Noorden van Nederland.

Liefs Jolanda :cry:
Afbeelding
Kijk ook eens op mijn andere sites
de Eenhoorn

digitale foto-album "de Eenhoorn"

York

Re: Mega dip

Bericht door York » 23 mei 2011 21:45

Jolanda, wat lees ik hier allemaal. Je jaagt mij hier de stuipen op het lijf. Niets of niemand is het waard om je zo diep te laten zakken. Kop op meid, we zitten in de mooiste tijd van het jaar. Al dat jonge leven, als die bloemenpracht om nog maar te zwijgen van al die mensen die je nodig hebben en ik heb het hier niet over je vader en zijn vriendin en ook niet over je man, maar wel over het jonge leven dat jij op de wereld gezet hebt en dat je nu en in de komende jaren zo nodig zal hebben.
Pluk de dag

knovos

Bericht door knovos » 23 mei 2011 21:54

Jemig Jolanda wat een erg verhaal, dat je zo in een dip zit. Ik hoop dat je genoeg kracht hebt om je hier weer bovenop te helpen. Wees ook nooit bang om hulp te vragen.
Sterkte.

RVRV
Contacteer:

Bericht door RVRV » 24 mei 2011 06:22

Jolanda,

Kop op meid. Iedereen heeft je nodig.
Ook al zit het een beetje tegen, blijf vertrouwen in jezelf.

groetjes
RVRV
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Groeten van ,
RVRV

http://blog.seniorennet.be/rvrv

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 24 mei 2011 07:41

Link : http://www.youtube.com/watch?v=a28PKiZ_WbU
Heel veel moed Jolanda!
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

Joseeke

Bericht door Joseeke » 24 mei 2011 10:09

Veel sterkte Jolanda, het is al goed op zich dat je het zelf erkend en weet dat er wat aan de hand is. Laat je zeker helpen en zet die 'nare' gedachten maar uit je hoofd, René heeft je zo nodig in zijn leventje en ook je andere familieleden.

Van harte beterschap hoor.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

kerstkind

Bericht door kerstkind » 24 mei 2011 13:15

Jolanda,
erkennen dat er iets fout zit, is al een goed teken.
Hopelijk ga je hulp zoeken en krijgen.
We krijgen allemaal te maken met ups en downs, probeer te relativeren meid.
Het leven heeft nog zoveel moois in petto....óók voor jou.
HET LEVEN IS HET LEVEN WAARD
Kop op Jolanda.
Heel veel sterkte en liefs,
José

Marga

Bericht door Marga » 24 mei 2011 14:55

Lieve Jolanda
Laat de moed nooit zakken,
maar ga ertegen aan.
Dan zal over een tijdje,
weer alles beter gaan.

Gr Marga

snijkers maria

Bericht door snijkers maria » 24 mei 2011 16:47

Jolanda wat lees ik hier ,ja dat is niet zo plezant,laat u op tijd helpen,er zijn genoeg instantie,denk aan rené die heeft u nog heel veel nodig,en ook de rest van de famieli,ook het forum steunt u,probeer voor al posetief te denken,ook al is het zeer zwaar,ik weet waar over ik praat,dus wij zijn er voor u te helpen,en neem maar gerust op tijd en stond je rust,vindt het heel fijn dat ge er recht voor uit komt,zo kan iedereen je helpen
GROETJES MIET
niets ter wereld
is aanstekelijk
dan EEN LACH en een GOED HUMEUR

forza

Bericht door forza » 25 mei 2011 07:26

Hey die goede Jolanda.

Wat is dit nou?? Meid, ik zat ook 1 jaartje flink in een dip, maar ik heb alles los gelaten, zoals je ook misschien hebt gezien op het forum, waar ik nauwelijks op zit, ik lees wel vaak erop en vindt het prachtig om al die mooie bloemstukken te zien en dat er zoveel nieuwe leden zijn gekomen.
Maar meid, zet hem op, mij is het gelukt zonder hulp te vragen. Heb eerst alles op een rijtje gezet, op papier, en toen gaan strepen, wat ik wel en niet "meer" wilde doen. Ik stond altijd klaar om anderen te helpen, maar gegeven moment gaat dat niet meer, en neem je alle problemen met een rugzak mee, dat was niet goed. Ik doe nu alleen waar ik echt zin in heb, geen verplichtingen meer. Ga lekker stukjes met de hond wandelen, thuis wat poetsen, iedere dag een beetje, vroeger moest alles in 1 dag, nu verdeel ik dat, gaat heel goed. Dan nog veel fietsen met mountainbike, de rust opzoeken in de natuur, alleen of met Irene, vriendin, en boodschappen doen, meestal iedere dag paar dingen halen, even eruit, en evetueel terrasje koffie ergens drinken. Dat vind ik momenteel wel goed en voel mij er echt "SUPER" bij. Maar meid, het is moeilijk om veel dingen die je gewend bent zo los te laten, maar om erover te praten met "vrienden" lost veel op, zij begrijpen het tot nu toe allemaal wel.
Maar Jolanda, de gedachte van jou om een eind aan alles te maken, meid, mijn haren schieten recht omhoog, het engige dat jij zo snel mogelijk [MOET gaan doen is hulp zoeken, want de geliefde mensen om je heen, willen en kunnen jou niet missen. Denk alleen aan jouw eigen positieve en mooie dingen die je in het leven hebt en kan hebben, probeer van alles te genieten om je heen, vooral jouw gezin. Meid ik moet er niet aan denken om je zoontje en man zo achter te willen laten. Jolanda, je hebt zelf ingezien dat het zo niet verder kan, dat is al een grote stap, en nu naar de 2e stap: ZOEK HULP, GA PRATEN, HET ZAL HELPEN.
Jolanda, ik wens je vanuit Maastricht heel veel sterkte met alles, ik denk aan je, maar het gaat je zeker lukken met de hulp, ga praten!!!

Vele lieve groetjes van Rini

Plaats reactie