Moedertjes

Hier kan je praten over alles wat niet met tuinen, bloemen of planten te maken heeft.
Funny, tuin-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Ines
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Moedertjes

Bericht door Ines » 16 feb 2014 10:05

Mooi,Uw moedertje zal heel tevreden zijn Priscilla ;) Mooie rozen ook!
ps: Hoe oud is Uw moedertje reeds Priscilla? Mijn moeder is er dit jaar 87 voorbij ;)
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

priscilla

Re: Valentijn taartje (FD)

Bericht door priscilla » 16 feb 2014 21:46

Ines schreef:Mooi,Uw moedertje zal heel tevreden zijn Priscilla ;) Mooie rozen ook!
ps: Hoe oud is Uw moedertje reeds Priscilla? Mijn moeder is er dit jaar 87 voorbij ;)
mijn moeder is 82j. hoe is het nu met u moeder ? is ze nu genezen ?

snijkers maria

Bericht door snijkers maria » 17 feb 2014 18:12

mijn moeder is er 83 jaar en schoonmoeder 86 jaar maar kunnen nog goed voor die leeftijd ,juist dat mijn schoonmoeder slecht ziende is ,maar eten en tateren als de beste :D
GROETJES MIET
niets ter wereld
is aanstekelijk
dan EEN LACH en een GOED HUMEUR

Joseeke

Bericht door Joseeke » 18 feb 2014 13:52

Wat fijn dat jullie je moeder nog hebben, verwen haar en geniet ervan zolang ze nog bij jullie is. ik wou dat ik dat ook nog kon.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 19 feb 2014 00:00

priscilla schreef:
Ines schreef:Mooi,Uw moedertje zal heel tevreden zijn Priscilla ;) Mooie rozen ook!
mijn moeder is 82j. hoe is het nu met u moeder ? is ze nu genezen ?
Mijn ma is nog niet genezen maar ze is iets beter Priscilla danke, ik ben iedere dag een aantal uurtjes bij haar,ik kook, doe de was, de afwas en het kleine huishouden ook haar toilet en haartjes wassen enz. Zich aankleden kan ze nu terug zelf, het voornaamste is dat ze er nog is, ik ben zo blij. ;)
snijkers maria schreef:mijn moeder is er 83 jaar en schoonmoeder 86 jaar maar kunnen nog goed voor die leeftijd ,juist dat mijn schoonmoeder slecht ziende is ,maar eten en tateren als de beste :D
Wat fijn Miet ;)
Joseeke schreef:Wat fijn dat jullie je moeder nog hebben, verwen haar en geniet ervan zolang ze nog bij jullie is. ik wou dat ik dat ook nog kon.
We genieten iedere dag van ons samenzijn Joseeke ook al kan een ziek iemand soms heel stuurs zijn, moeder is van nature wel altijd al heel dominant geweest maar dat zijn we al jaren gewoon ;) Het zou wel gemakkelijker zijn moest moeder bij mij wonen maar dat is voorlopig uitgesloten, moeder wil thuis blijven in haar eigen huisje t'ja...
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Joseeke

Bericht door Joseeke » 19 feb 2014 15:20

Ik begrijp u wel Ines maar ik denk dat het heel moeilijk is als je oud wordt, ik denk dat wij dat later zelf ook nog wel mogen ondervinden dat het heel hard is als je niets meer kan, jezelf niet meer kan behelpen en voor alles en nog wat hulp moet vragen. Het zou wel gemakkelijker zijn voor u mocht ze bij u in huis willen komen.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

priscilla

Re: Moedertjes

Bericht door priscilla » 21 feb 2014 21:45

ik denk dat dat heel erg is als ge helemaal niks meer kan.

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 26 feb 2014 08:11

Joseeke schreef:Ik begrijp u wel Ines maar ik denk dat het heel moeilijk is als je oud wordt, ik denk dat wij dat later zelf ook nog wel mogen ondervinden dat het heel hard is als je niets meer kan, jezelf niet meer kan behelpen en voor alles en nog wat hulp moet vragen. Het zou wel gemakkelijker zijn voor u mocht ze bij u in huis willen komen.
Hm Joseeke zoals het vooruit gaat zal het dit jaar niet meer nodig zijn

Nog even een update: met moeder gaat het nu veel beter ze kan terug goed uit de voeten en eet goed, ik denk dat we weer voor een paar jaartjes verder kunnen :D wat een geluk.
Haar bloedwaarden zijn nog niet helemaal jedat maar het zal nog wat tijd vergen.
Als het weer het toelaat dan moet ik deze namiddag in de tuin van moeder gaan snoeien en wat opruimen :D
priscilla schreef:ik denk dat dat heel erg is als ge helemaal niks meer kan.
Zeker Priscilla omdat mijn moeder altijd heel actief was. Maar ze is nu veel beter en zal proberen terug met de auto te rijden. Fijn hé :D
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Plaats reactie