Hallo allemaal!

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw tuin kan U voorstellen in Showroom!
Gesloten
Tigru
Geslacht: Vrouw

Hallo allemaal!

Bericht door Tigru » 08 apr 2013 14:40

Hallo allemaal!

Ik ben Tigru, ik kom dan wel niet van België, maar uit het zuiden van Nederland. Echter leek dit mij het prettigste tuin forum om mij aan te melden. Dus ik hoop dat het niet uitmaakt.

Ik ben een vrouw van bijna 32 jaar, getrouwd met mijn lieve man en samen hebben wij een dochter van 2 en een baby op komst ergens in oktober. Bij ons gezinnetje horen ook nog drie poezendames en een frettendame (de heer is helaas in oktober overleden).

Na tot in 2005 thuis te hebben gewoond ben ik op een appartement gaan wonen om afgelopen zomer dan eindelijk naar een huis te verhuizen. Waar we hoopten een leuk klein tuintje te krijgen hebben we een gigantische tuin gekregen. Zeker voor Nederlandse begrippen. Na vorig jaar vooral genoten te hebben zijn we nu dan toch druk bezig om groot onderhoud te plegen, wat een werk!

Ik hoop hier wat te leren, want tuinieren is mij vrij onbekend. Maar misschien ook wel tips en adviezen te krijgen.

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust!

Joseeke

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Joseeke » 08 apr 2013 15:00

Hallo Tigru,

Afbeelding

op ons forum, fijn dat je er ook bij komt.

Bij het forumoverzicht vind je een onderdeel 'dagboek van je tuin' daar kan je dus een dagboek bijhouden als je wil, is ook leuk om nadien foto's terug te zien van een VOOR en NA.

Heb je vragen stel ze gerust, er komt zeker een antwoord op.

Nog een fijne dag.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

York

Bericht door York » 08 apr 2013 20:00

Hartelijk welkom op het forum Tigru. Voor ons maakt het niet uit van waar je komt uit de wereld. We zijn tuinvrienden onder mekaar en delen graag onze ervaringen met anderen. Stel gerust je vragen er is altijd wel iemand die het antwoord kent. Elke maand wordt er een tuin- en zaai kalender geplaatst bij het onderwerp "Tuinbabbel". Wellicht zal je hier al interessante gegevens vinden voor de aanleg van je tuin. Neem zeker ook een kijkje op de site van Ines waar ook veel informatie staat over bloemen en planten : http://www.tuintips.net. Je kan je dieren ook voorstellen in het onderwerp "Dieren". Foto's zijn altijd leuk
Pluk de dag

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 09 apr 2013 07:09

Fijn dat u ons komt vervoegen Tigru, hartelijk welkom!

Afbeelding
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

mjanssen

Bericht door mjanssen » 26 apr 2013 02:05

welkom, mede Nederlander. :lol:

groetjes mlouise

Gesloten