Weer terug

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw tuin kan U voorstellen in Showroom!
Exotica
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Weer terug

Bericht door Exotica » 12 apr 2016 17:57

Na lang afwezig geweest te zijn weer terug op het forum.
Sommigen onder jullie zullen mij nog wel herkennen,wegens omstandigheden ben ik enkele jaren niet meer op het forum geweest.De mensen die deze omstandigheden kennen kan ik gerust stellen en ze meedelen dat het nu erg goed met mij gaat,zo goed zelfs dat ik eind juni voor het laatst een sessie eb bij mijn psychologe waar ik al jaren in behandeling ben.

Heb eindelijk weer levensvreugde,dit mede door de konijnenopvang die ik heb opgericht.Ben altijd l een grote dierenvriend geweest en nu kan ik ook iets betekenen voor de diertjes.

Mvg Exotica ( Conny )
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

York

Re: Weer terug

Bericht door York » 12 apr 2016 18:06

Wat fijn Conny om je hier terug te zien. We verkeerden in het onzekere over je situatie. Zo zie je maar geef nooit op. Je bent een strijder en plukt er nu de vruchten van.
Pluk de dag

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 12 apr 2016 18:22

Bedankt York.
Geloof best dat jullie onzeker waren over mijn situatie,heb tenslotte ook in een enorm groot zwart gat gezeten met meer downs dan ups gelukkig is deze periode nu voorbij en geniet ik weer iedere dag van het leven dit mede dankzij de opvangkonijntjes die mijn zorgen meer dan nodig hebben.

Eerlijk gezegd ben ik er veel sterker uit gekomen dan ik had durven denken,et is gedaan om maar steeds te knikken en te slikken.Als ze me nu onderuit willen halen zeg ik het hun ongewassen " klinkt het niet dan botst het maar".

Opgeven staat niet meer in mijn woordenboek.
Heb zelfs 14 dagen geleden de inspectrice van dierenwelzijn op haar plaatst gezet bij een controle die ze regelmatig uitvoeren in de opvang.

Vind het leuk om weer terug op het forum te zijn.Heb jullie enorm gemist.
:D :D :D
Ik Koester de aarde,zij is mijn moeder.Ik koester de hemel,hij is mijn vader.Ik koester de sterren,zij zijn het symbool van mijn overleden dierbaren.Ik koester de dieren en de natuur,zij zijn mijn broers,zusters en gidsen.Ben één met al wat leeft.

Joseeke

Bericht door Joseeke » 12 apr 2016 20:31

Wat een goed nieuws Conny, fijn dat je je plekje weer hebt gevonden in het leven en zo mooi van je om je in te zetten weer voor de dieren. Welkom terug.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 12 apr 2016 20:42

Dank je Joseeke.
:lol: :lol: :lol: Ik ben en blijf een grote dieren gek.De diertjes zijn een passie voor mij.
Ik geniet met volle teugen van mijn diertjes en het hernieuwde leventje dat ik nu heb.

York

Bericht door York » 12 apr 2016 20:48

Exotica schreef:Bedankt York.
Geloof best dat jullie onzeker waren over mijn situatie,heb tenslotte ook in een enorm groot zwart gat gezeten met meer downs dan ups gelukkig is deze periode nu voorbij en geniet ik weer iedere dag van het leven dit mede dankzij de opvangkonijntjes die mijn zorgen meer dan nodig hebben.

Eerlijk gezegd ben ik er veel sterker uit gekomen dan ik had durven denken,et is gedaan om maar steeds te knikken en te slikken.Als ze me nu onderuit willen halen zeg ik het hun ongewassen " klinkt het niet dan botst het maar".

Opgeven staat niet meer in mijn woordenboek.
Heb zelfs 14 dagen geleden de inspectrice van dierenwelzijn op haar plaatst gezet bij een controle die ze regelmatig uitvoeren in de opvang.

Vind het leuk om weer terug op het forum te zijn.Heb jullie enorm gemist.oren Conn
:D :D :D
Zo wil ik het horen Conny
Pluk de dag

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 12 apr 2016 21:06

York schreef:Zo wil ik het horen Conny
De nieuwe ik is herboren,de oude is verleden tijd.

Marga

Bericht door Marga » 12 apr 2016 22:00

Welkom terug Conny.

Gr Marga

Exotica
Contacteer:

Bericht door Exotica » 12 apr 2016 22:13

Marga schreef:Welkom terug Conny.

Gr Marga
Dank je Marga

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 13 apr 2016 03:35

Welkom terug Conny, hopelijk kan dit forum ook iets bijdragen om eventueel enkele diertjes een goede thuis te bezorgen.
Als dierenvriend kan ik het alleen maar aanmoedigen!
Bijlagen
konijntjes.jpg
konijntjes.jpg (26.4 KiB) 1113 keer bekeken
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

Plaats reactie