Kan ik tekst links laten lijnen?

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het forumteam.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Tineke
Geslacht: Vrouw

Kan ik tekst links laten lijnen?

Bericht door Tineke » 08 nov 2011 16:27

Ik zie dat dit forum is gewijzigd en nu, zeker bij wat lange teksten, heel moeilijk leest. Om de simpele reden dat alle tekst wordt gecentreerd. Ik word daar zo moe van.
Kan ik op de een of andere wijze "iets / ergens" wijzigen zodat alle tekst weer links lijnt en dus veel beter en rustiger leest?

Joseeke

Re: Kan ik tekst links laten lijnen?

Bericht door Joseeke » 08 nov 2011 16:34

Zal een vraagje voor Frederik worden Tineke.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

Frederik
Site Admin
Geslacht: Man

Bericht door Frederik » 08 nov 2011 22:05

test

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris cursus lorem at ante imperdiet eget sodales dui dictum. Sed fringilla auctor sapien, vitae pharetra magna consequat id. Donec ullamcorper libero eu odio lacinia at condimentum lectus luctus. Ut ultrices leo eget massa rhoncus vitae mollis ipsum sagittis. Aenean mattis ullamcorper pellentesque. Sed tristique nulla eget nulla interdum ut porttitor erat convallis. Cras ornare lorem ut ligula dignissim pellentesque. Morbi vitae nisi est. Sed id mauris libero. Aliquam erat volutpat.

Pellentesque facilisis, turpis id venenatis pellentesque, sem arcu sagittis ligula, quis sodales nibh mi vitae est. Phasellus pellentesque ante nec nunc bibendum tempor. Phasellus mauris erat, cursus quis faucibus sed, feugiat et enim. Fusce metus sapien, dignissim vel molestie vel, semper sit amet diam. Sed orci turpis, tempor eget euismod ut, vulputate a lorem. Sed sodales cursus condimentum. Praesent sit amet justo velit. Sed sodales porttitor erat eu mollis. Vestibulum leo augue, faucibus sit amet imperdiet semper, tempor vitae odio. Aenean ac feugiat ligula. Nulla arcu ipsum, vehicula ut aliquam consectetur, bibendum sed tortor. Suspendisse a tempus velit. Praesent tincidunt justo in est suscipit vel vestibulum nunc aliquam.

Suspendisse ultricies tristique odio, quis auctor velit pellentesque eget. Vivamus consequat est eu lacus tincidunt dictum. Mauris ultrices arcu vitae mauris pharetra condimentum. Sed feugiat porttitor feugiat. Duis consectetur ultrices arcu ut tempor. Etiam nibh tellus, egestas venenatis luctus a, ultricies at eros. Vivamus aliquet, urna et fermentum tincidunt, mi mauris blandit ipsum, vel dignissim sem augue eu lectus. Donec eget nulla vel mi sagittis placerat id non eros. Mauris et velit diam. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Morbi sit amet venenatis tortor. Proin rhoncus semper risus at porta. Vivamus at lectus odio, non fermentum ante. Duis id lorem elit. Phasellus et enim in elit condimentum tincidunt. Suspendisse potenti.

Pellentesque tempor libero sed turpis imperdiet consequat. Pellentesque viverra dolor vel magna vulputate et scelerisque tellus convallis. Curabitur id lorem a lorem tincidunt pretium. Duis volutpat, diam vel mollis ornare, velit massa tempus velit, a adipiscing leo lorem ac massa. Curabitur tristique laoreet vehicula. Vestibulum nec varius orci. Vivamus tristique rhoncus condimentum. Mauris eu cursus ipsum. Duis et rhoncus dolor. Suspendisse potenti. Nullam nec arcu dui, et vulputate risus. Integer sed dolor odio, ut aliquet enim. Quisque at leo augue. Suspendisse rhoncus, est non vulputate lobortis, nulla enim placerat orci, ut congue ipsum erat sed sem. Nulla facilisi.

Vestibulum sit amet malesuada metus. Nulla tempus fringilla orci nec laoreet. Aliquam ultrices risus id magna tincidunt in pellentesque felis dapibus. Phasellus dapibus suscipit nisi vitae ullamcorper. Nullam a lorem eu odio accumsan imperdiet. Duis sed metus a tortor lobortis vestibulum. Aenean aliquam vestibulum neque eu euismod. Etiam elit lectus, ultricies ac hendrerit in, consequat ac tellus. Morbi blandit, erat ut pulvinar egestas, mauris est scelerisque arcu, sit amet facilisis dolor erat tincidunt magna. Nullam scelerisque massa cursus dolor pharetra luctus. In hac habitasse platea dictumst. Aliquam erat volutpat. Sed vel lectus in elit dictum posuere ut sed leo.

maarten14

Bericht door maarten14 » 08 nov 2011 22:57

eeuhm?
leef van dag tot dag

kerstkind

Bericht door kerstkind » 08 nov 2011 23:14

Dit ga ik écht niet allemaal lezen :o :o :lol: :roll:
Trouwens wat nóg erger is: ik kán het niet lezen :oops: :cry: :twisted:

Joseeke

Bericht door Joseeke » 09 nov 2011 13:13

Ik ook niet :lol:
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mensen ook.

snijkers maria

Bericht door snijkers maria » 09 nov 2011 17:10

voor mij is het Chinees :lol:
GROETJES MIET
niets ter wereld
is aanstekelijk
dan EEN LACH en een GOED HUMEUR

York

Bericht door York » 09 nov 2011 19:20

Ik denk latijn
Pluk de dag

Joseeke

Bericht door Joseeke » 09 nov 2011 20:42

Denk ik ook, eerder dan chinees Miet :lol:
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mensen ook.

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 10 nov 2011 11:07

We hebben gisteren geprobeerd en de tekstuitlijning is blijkbaar anders bij de forumbeheerder dan bij jullie en mij. Door het versturen van een printscreen was dit duidelijk. Eigenlijk onbegrijpelijk...
In het weekend zal Frederik es nagaan hoe dit mogelijk is, ik laat nog iets weten.
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

Plaats reactie