Spam berichten op het forum

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het forumteam.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Plaats reactie
Joseeke
Geslacht: Vrouw

Spam berichten op het forum

Bericht door Joseeke » 28 jan 2011 15:48

Goedemiddag forummers,

Even dit berichtje ter verduidelijking dat we de laatste weken overstelpt worden met nieuwe leden (al meer dan 100 :roll: ) die zich enkel registreren om spamberichten te kunnen plaatsen.

Wij kunnen als moderatoren hier spijtig genoeg - voorlopig - niets tegen beginnen enkel proberen om zodra wij zo'n bericht zien dit onmiddellijk te verwijderen en de persoon die het bericht geplaatst heeft dan te verbannen. Wij moeten natuurlijk ieder lid de kans geven om haar/zijn goede bedoelingen te laten zien. Meestal zijn het wel leden met een hele raar naam die soms aleens bestaat uit letters van het alfabet.

Mocht u onverhoopt een raar bericht zien reageer er aub maar niet op en weet dan dat wij het moderatorteam zo snel mogelijk proberen om dit te verwijderen en wij met de plaatsing van deze berichten niets te maken hebben.

Deze berichten doen geen kwaad aan het forum, zij bezorgen geen virussen of dergelijke, ook niet aan uw pc. Ik raad u wel aan de websites die zij soms vermelden niet aan te klikken.

Hopelijk stopt deze toevloed van spam heel vlug.

Dank voor uw begrip en nog een fijne avond.

Namens het moderatorteam,
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

ep-junior

Re: Spam berichten op het forum

Bericht door ep-junior » 28 jan 2011 20:07

Ik zal er op letten.
Ik werk om te leven..........Ik leef niet om te werken
Afbeelding

Joseeke

Bericht door Joseeke » 28 jan 2011 22:14

Dank je wel EP.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mensen ook.

cupcake

Bericht door cupcake » 28 jan 2011 22:41

Nou leuk is anders, jullie hebben jullie handen er maar vol mee met het forum, maar ik vind het wel een heel fijn forum!
Dus jullie doen het heel erg goed, een dikke pluim van mij voor jullie allemaal!

Joseeke

Bericht door Joseeke » 28 jan 2011 23:01

In naam van het hele team : dank je wel :D
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mensen ook.

Joseeke

Pb-tjes aan onze leden en berichten op het forum

Bericht door Joseeke » 28 jun 2011 16:32

Goedennamiddag forummers, wij moderators en blijkbaar ook al verschillende leden onder ons hebben een pb-tje van een forumlid ontvangen, een pb-tje dat niets betekend, het forum wordt al een tijdje geteisterd en lastiggevallen door buitenlandse leden (uit de hele wereld) die zich registreren en dan reclame berichtjes voor één of ander produkt plaatsen, vandaag blijkt zo'n lid zelfs pb-tjes naar onze - u - leden te sturen.

Negeert u allen deze berichtjes maar, klik voor de zekerheid nergens op, ook niet op een link die in een bericht op het forum wordt geplaatst, er gebeurt niets hoor maar u kan maar beter zeker zijn, deze berichtjes worden door ons zo snel als mogelijk is verwijderd.

Er wordt alles aan gedaan door de beheerders om deze aanmeldingen te vermijden maar ze blijven steeds een stapje voor en slagen er toch in zich te registreren.

Aan iedereen onze excuses voor dit ongemak, mocht een bericht toch aan onze aandacht ontsnappen, gelieve ons dit dan te melden, er wordt dan zo snel mogelijk het nodige gedaan.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mensen ook.

Plaats reactie